November 2018
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Calendar Calendar

Latest topics
» Biodata Iblis Laknatullah
Thu Feb 28, 2013 10:23 am by bilis

» I want INFORMATIONS about MICET-unikl...Please HELP
Fri Jun 04, 2010 7:46 pm by imtiaz

» I want INFORMATIONS about MICET-unikl...Please HELP
Fri Jun 04, 2010 7:45 pm by imtiaz

» I want INFORMATIONS about MICET-unikl...Please HELP
Fri Jun 04, 2010 7:42 pm by imtiaz

» http://seharum.aromaserai.com
Wed Mar 10, 2010 9:20 am by seharum

» ada sape2 dah install windows 7?
Tue Jan 26, 2010 4:48 pm by azhar^fightcar

» DEBAT 1: FINANCE OOOOO FINANCE
Tue Jan 26, 2010 4:39 pm by azhar^fightcar

» DEBAT 2: RESULT PERIKSA JATUH...SALAH SIAPA?
Tue Jan 26, 2010 4:37 pm by azhar^fightcar

» The Other Khairul
Sat Nov 28, 2009 2:20 am by mykhairul90

» Suara Anak Muda
Fri Aug 07, 2009 8:35 am by ahmadytiryaq

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Poll

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN SESI JANUARI 2009:BAGAIMANA KEPUTUSAN CGPA ANDA?

50% 50% [ 4 ]
50% 50% [ 4 ]
0% 0% [ 0 ]

Total Votes : 8

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 17 on Wed Jul 03, 2013 9:56 am

Lawak-Lelawak

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Go down

re

Post  Admin on Thu Jan 15, 2009 4:51 pm

rilek la....aku ikut kosa kata dr budak2 yang terer mencarut.....takpe,japg aku update balik.....sabar eh,lepas ni bleh guna perkataan ****** dengan bebasnye

Admin

Number of posts : 94
Age : 34
Location : semenanjung tanah melayu
Registration date : 30/12/2008

View user profile http://micet.forumms.net

Back to top Go down

JUST FOR LAUGH.... ;-)

Post  ~NaNaH HiJaU~ on Fri Jan 16, 2009 12:19 am

Rasanya ramai yang dah tahu chewing gum is a banned stuff in Singapore. Cakap pasal chewing gum dan Singapore nie, ada satu cerita :

PM Singapore pi ke Thailand, dia makan malam dengan Raja Siam. Mula-mula depa makan udang. PM Singapore tanya kat raja Siam,
PM Singapore : "Lepas makan udang, apa orang Thailand buat dengan kulit udang ?"
Raja Siam jawab : "Kami tak buat apa. Kami buang ja."
PM Singapore : "Ooo.. kat Singapore, kami recycle kulit udang jd keropok udang, lepas tu kami eksport ke Thailand."

Lepas tu depa makan limau plak. PM Singapore tanya lagi,
PM Singapore : "Lepas makan limau, apa orang Thailand buat dengan kulit limau?"
Raja Siam jawab : "Kami tak buat apa, kami buang ja.."
PM Singapore : "Ooo kat Singapore , kami recycle kulit limau jadik jus limau, lepas tu kami eksport ke Thailand."

Last sekali, depa makan chewing gum, seperti biasa PM Singapore pun tanya,
PM Singapore : "Apa orang Thailand buat dengan chewing gum yang dah dimakan ?"
Raja Siam jawab : "Kami tak buat apa, kami buang aje."
PM Singapore : "Ooo kat Singapore, lepas makan chewing gum, kami recycle jadik kondom, lepas tu kami eksport ke Thailand."

Raja Siam plak tanya : "Apa orang Singapore buat dengan kondom selepas digunakan ?"
PM Singapore jawab : "Kami tak buat apa, kami buang ja."
Raja Siam : "Ooo kat Thailand, lepas guna kondom, kami recycle jadik chewing gum. Lepas tu kami eksport ke Singapore .

" Errkkk! muka PM Singapore jadik merah padam dan sebaik saja PM Singapore balik ke negara dia, dia terus ban chewing gum kat Singapore, sampai sekarang! Itulah kisahnya, kenapa chewing gum kena ban kat Singapore .

*p/s - kpd kaki chewing gam. Berwaspada ar..... hehhehe .
Laughing

_________________
"All seasons are beautiful for the person who carries happiness within..."
avatar
~NaNaH HiJaU~

Number of posts : 122
Location : ~MiCeT BuMi GeRsAnG~
Registration date : 13/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  azhar^fightcar on Fri Jan 16, 2009 11:21 am

btol3..
ak pon da komplen da..
pasal word
****** nie..
hahahak~

alaaa~
ak bersimpati kat ko le..
sian ko gak.. ngee..~
hahak~
(ak x nak bau.. hahaha)

p/s: nasib baik ak x mkn chewing gum.. ngee,~

_________________

Mengembara, Melihat, Mentafsir (^-^)

ihzimhum wansurna 'alaihim


always with you
azhar^fightcar tech.
[i][u]
avatar
azhar^fightcar

Number of posts : 123
Age : 29
Location : [coolem, qeddah] [idap gnapalej, aisyalam]
Registration date : 31/12/2008

View user profile http://alunanhidup.blogspot.com , http://raziey09.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  ~NaNaH HiJaU~ on Fri Jan 16, 2009 6:58 pm

huhu..
tu la pasal..
siap ikut kosa kata bdk2 yg terer mencarut tuh..
haw.. haw.. haw..

p/s - weh chewing gum malaysia import from thailand gak ka?? huhu.. mkn ja la.. ada bran???
What a Face Laughing

_________________
"All seasons are beautiful for the person who carries happiness within..."
avatar
~NaNaH HiJaU~

Number of posts : 122
Location : ~MiCeT BuMi GeRsAnG~
Registration date : 13/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  azhar^fightcar on Fri Jan 16, 2009 7:36 pm

ahahak~
usah dikenang!
ngee~

p/s:nanah hijau makanle chewing gum tue..
org lain suma tanak..
lalalala~

_________________

Mengembara, Melihat, Mentafsir (^-^)

ihzimhum wansurna 'alaihim


always with you
azhar^fightcar tech.
[i][u]
avatar
azhar^fightcar

Number of posts : 123
Age : 29
Location : [coolem, qeddah] [idap gnapalej, aisyalam]
Registration date : 31/12/2008

View user profile http://alunanhidup.blogspot.com , http://raziey09.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  ~NaNaH HiJaU~ on Fri Jan 16, 2009 10:04 pm

haha..
pas da tau pasal chewing gum..
aku tgk ja chewing gum, aku da nk uwek3 da..
haw..haw..haw.. lol!

_________________
"All seasons are beautiful for the person who carries happiness within..."
avatar
~NaNaH HiJaU~

Number of posts : 122
Location : ~MiCeT BuMi GeRsAnG~
Registration date : 13/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  azhar^fightcar on Sat Jan 17, 2009 8:54 am

muahahaha~
chewing gum3..
sape dak koperasi
nnt jgn jual chewing gum..
kang ad org muntah dlm koop
korg.. ngeh4...

_________________

Mengembara, Melihat, Mentafsir (^-^)

ihzimhum wansurna 'alaihim


always with you
azhar^fightcar tech.
[i][u]
avatar
azhar^fightcar

Number of posts : 123
Age : 29
Location : [coolem, qeddah] [idap gnapalej, aisyalam]
Registration date : 31/12/2008

View user profile http://alunanhidup.blogspot.com , http://raziey09.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  popo on Sat Jan 17, 2009 12:20 pm

Setitik Kasih Semanis Madu,
Sekuntum Mawar Layu Berkembang,
Carilah 'AKU' di dalam 'AKU',
'AKU' Brsembunyi Di Dalam Terang..
"Dirilah atas diri sendiri,dengan keimanan pd ilahi,maka kaulah Khalifah di atas muka bumi"
"Kembali pada yg asal...jgn lalai...berdiri dlm diri..."

Usah bercakap bahkan tidak melakukan ape2pn,
nescaya itu adalah seburuk-buruk manusia,
Usahlah derhaka kepada ibubapa,guru dan pemimpin yang membawa anda ke arah kebaikan,
nescaya tidak mendapat keredhaan Allah swt...
avatar
popo

Number of posts : 8
Age : 29
Location : damansara and somewhere in naning
Registration date : 13/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  ~NaNaH HiJaU~ on Sat Jan 17, 2009 7:09 pm

popo wrote:Setitik Kasih Semanis Madu,
Sekuntum Mawar Layu Berkembang,
Carilah 'AKU' di dalam 'AKU',
'AKU' Brsembunyi Di Dalam Terang..
"Dirilah atas diri sendiri,dengan keimanan pd ilahi,maka kaulah Khalifah di atas muka bumi"
"Kembali pada yg asal...jgn lalai...berdiri dlm diri..."

Usah bercakap bahkan tidak melakukan ape2pn,
nescaya itu adalah seburuk-buruk manusia,
Usahlah derhaka kepada ibubapa,guru dan pemimpin yang membawa anda ke arah kebaikan,
nescaya tidak mendapat keredhaan Allah swt...

ni teka-teki ke apa nih??
cam lari dr tajuk da nih..
huk..huk..huk.. confused

_________________
"All seasons are beautiful for the person who carries happiness within..."
avatar
~NaNaH HiJaU~

Number of posts : 122
Location : ~MiCeT BuMi GeRsAnG~
Registration date : 13/01/2009

View user profile

Back to top Go down

kekasihku seru

Post  KaKuJoe on Sat Mar 14, 2009 11:00 pm

Cerita ini mengisahkan tentang seorang lelaki yang bernama jimmy.dia ni org johor
Die ade awek name Julie.julie nih dok kt perlis..
Diorng nih xpnah jumpe sblom nih,juz msg n call aje..
Gamba pon diorng xpernah tengok sbb mereka hanya memakai nokia 3310i
Diorng da xthan nk jumpe sngat2
Diorng pon berpakat akn berjumpe pada hari raye pertama..
Dan diorng brcdang utj berjumpe di rumah julie..
Julie telah beritahu keluarga dia yg jimmy akan dtng beraya kerumah mereka..
Pada seminggu sebelom hari raye,Julie terlibat dgn satu kemalangan..
Mayat julie selamat dikebumikan. .
Seluruh keluarga Julie sngt bersedih atas pemergian Julie..
Julie di dapati terkoban dalam kemalangan tersebut..
Akan tetapi,jimmy tidak mengetahui hal ini..
Kebetulan,hp jimmy rosak pada hari kematian Julie..
Sehari sebelum raya,bru lah hp die siap dibaiki…
Apabila hp da ok,jimmy terus msg Julie..
Mesej yg dihantar oleh jimmy tersebut semua di'reply'..
Pada hari yg ditetapkan,dgn alamat yg pernah diberi oleh Julie kpd jimmy..
Jimmy bertolak dr johor pd subuh awl syawal,dan smpai di perlis pd ptng ari 2 juga dengan memandu kereta proton wira 1.6 kepunyaan kwn baiknya…
Bila smpai shj dirumah Julie,dia terus bagi salam dan memperkenalkan diri kepada ibu bapa Julie...
Ibu bapa Julie pon menyuruh jimmy duduk..
Mereka perbualan dgn bertnya tntang diri jimmy..tetapi mata jimmy terjenguk2 kearah dapur dan bilik2 yg ade dirumah tersebut kot2 ade Julie keluar atau menyorok dri dia..
Jimmy semakin tidak senang duduk..
Setelah lama berbual,jimmy pon tny pasal Julie kerana beliau tidak tahan nk berjumpa dgn Julie..
Ibubapa Julie menyarankan supaya jimmy banyak bersabar…
Jimmy semakin hairan,dan bertanya kepada ibubapa Julie,
"kenapa mak cik ngan pak cik??ape yg da berlaku pd Julie??"
"Julie telah meninggal dunia" kata ibu Julie..
Jimmy semakin kehairanan..
Jimmy bertanya"bila mak cik??sbb apa??"
Ibu bapa Julie pon menceritakan tentang hal kejadian..
Jimmy agak terkejut,Tetapi jimmy tidak percaya kerana beliau ade sms dgn Julie sebelum berangkat ke perlis
Jimmy pon tunjuk semua sms itu kpd ibu bapa Julie..
Setelah membaca dan melihat no telefon tersebut,ibu bapa Julie hairan kerana cara sms dan no telefon itu memng Julie yg punye…
Utk mendapatkan kepastian,ibu bapa Julie bawak jimmy ke tnah perkuburan Julie..
Jimmy maish x berpuas ati dan mengorek kubur Julie…
Memng betol Julie sudah mati dan berada didalm kubur tersebut..
Jimmy semakin hairan dan ketakutan…
Sebelum julie meninggal,julie telah berpesan kpd org tua die supaya kalo dia mati,tnm skali hp die sbb die terlalu syg kt hp nih..
Ibu bapa Julie turut menceritakan hal ini kepada jimmy..
Jimmy pon cuba sms Julie didepan ibu bapa Julie,
"awk ngah wat pe??"
Tidak lma kemudian,hp jimmy berbunyi dan ade satu sms diterima,apabila buka shj sms tersebut,kesemua mereka terkejut beruk kerana sms itu dibalas oleh Julie dan sms tersebut berbunyi
"xde wat papepon..awk da smpai ke??"
Jimmy semakin panic dan membalas "ibu bapa awk kata awk da MATI??"
Dan Julie pon balas "memng sy da meninggal.."
Jimmy cuba beraniakn dri dan membalas semula sms tersebut dgn "ABES 2,MCM MANE AWK BOLEH BALAS SEMUA SMS SY??"
Tidak lama kemudian,hp jimmy pon berbunyi lg...
Kesemua mereka menjadi semakin panik,takut dan mcm bermain difikiran mereka semasa jimmy hendak membaca sms tersebut...
Apabila mereka baca sms tersebut,mereka jd terkejut BEROK & kehairanan n terpinga-pinga…
Kerana sms etrsebut berbunyi
"DIGI ADA DIMANA-MANA" hahahahahahahaha Twisted Evil

KaKuJoe

Number of posts : 18
Registration date : 20/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Nape susah nak cemerlang

Post  whathe on Fri Jun 19, 2009 9:50 am

It's not the fault of student if
he/she fails because the year ONLY
has 365 days...

1. Sundays - 52 Sundays in a year, you know Sundays are for rest.
Days left 313.

2. Summer holidays - 50 where weather is very hot and difficult to study.
Days left 263.

3. 8 hours daily sleep - 130 days GONE.
Days left 141.

4. 1 hour for daily playing- (good for health) means 15 days.
Days left 126.

5. 2 hours daily for food & other delicacies (chewing properly & swallowing) - means 30 days.
Days left 96.

6. 1 hour for talking (man is a social animal) - means 15 days.
Days left 81.

7. Exam days - per year at least 35 days.
Days left 46.

8. Half yearly and festival (holidays) - 40 days.
Days left 6.

9. For sickness - at least 3 days.
Days left 3.

10. Movies and functions- at least 2 days.
1 day left.

11. That 1 day is your birthday.
How can you study on that day?!!

Balance = 0
How can a student pass????

whathe

Number of posts : 63
Registration date : 19/06/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  Izmie_K_Spade on Sat Jun 20, 2009 1:22 am

8. Half yearly and festival (holidays) - 40 days.
Days left 6.
byk btul festival dia...hehe..40 hari haaaa....sakan aih..
10. Movies and functions- at least 2 days.
1 day left.
ni xcukup..aku ni kaki wayang...klau box-office lagi sakan aku... cheers
Balance = 0
How can a student pass????
haaa....asyik fail je la tiap2 taun...
avatar
Izmie_K_Spade

Number of posts : 129
Age : 30
Location : Black Hole
Registration date : 09/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Lawak-Lelawak

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum